onsdag 17 december 2008

endast 1 vecka kvar!

drygt,drygt! skriver klart novellen nu -.- den ska in imorn x) den blir bajs dåligt! skit samm! annars har de vart lugnt idag! lekte lekar på historian :D de va skit skoj! fick lite godis oxå! annars har det inte hänt så mke, (:

Längtar tills imorn gör ja iaf :D! då ska vi ha pyssel i skolan & ha det mysigt! sen kanske det blir lite julsånger (Y) , hehhe, om vi vågar vill säga ;P men det vore himla skoj om vi gjordet! :)

igår köpte ja iaf julklappen som ja ska ha med till skolan imorn! :) gött! gick på stan med sötnosen Petra, sedan gick vi upp till central :) träffade Bengt där! har saknat honom :( så vi fick en kort liten pratstund tsm :) & han vill att jag ska komma och träna igen! men jag är inte helt säker på det :S jag vill! men ändå inte :O ojoj, de är inte lätt!
träna sedan närmare inpå kvällen, bodypump :D jag älskar de!! men jag har träningsvärk idag x) va ju typ en vecka sen ja träna så :P får skylla mig själv! :)

bara 1 vecka kvar till Jul nu :D ha de gott<3

Inga kommentarer: